Boldog Karácsonyt!

StartÜzlet beszélgető, 2014. 12. 24.

Kellemes Ünnepeket Kívánunk!

Kontor Ádám

StartÜzlet online számlázó modul bejelentési adatok

Gyakran ismételt kérdések, 2014. 10. 31.

2014 október 1 előtt használatba vett számlázó rendszereket 2014. november 15-ig kell bejelentenie. Ismerje meg a tudnivalókat.

Kontor Zoltán

Google Cégem - videó

StartÜzlet beszélgető, 2014. 10. 21.

Google Cégem használatával megjelenítheti webáruháza adatait Google keresési találatai között, Google térképen és elérhetővé teheti Google +-on.

Kontor Zoltán

Tárhely szolgáltatói adatok megjelenítése

Saját webáruház nyitás, 2014. 10. 08.

A 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló törvény előírja, hogy a weboldal / webáruház tulajdonosa megjelenítse az alábbi adatokat:

Kontor Zoltán

GLS csomagpont választó

StartÜzlet fejlesztések, 2014. 09. 25.

Szállítási módhoz engedélyezheti a GLS csomagpont választó megjelenítését.

Ismerje meg a bejegyzésből a beállítás lépéseit.

Kontor Zoltán

Megújult az első lépések dokumentum

StartÜzlet első lépések, 2014. 09. 23.

Megújult tartalommal elérhető a StartÜzlet első lépések dokumentum.

Kontor Zoltán

Számlázó program bejelentési kötelezettség

StartÜzlet beszélgető, 2014. 09. 15.

StartÜzlet webáruház készítő rendszer beépített online számlázó programmal rendelkezik.
Ha Ön aktiválta a számlázó modult (csomag része, felár nélkül használható), ebben a bejegyzésben fontos információkat ismerhet meg a bejelentési kötelezettségére vonatkozóan.

Kontor Zoltán

Analytics fiók létrehozása - videó

Gyakran ismételt kérdések, 2014. 09. 12.

Ismerje meg Google Analytics fiók létrehozásának lépéseit.

Kontor Zoltán

Instagram regisztráció lépései webáruházaknak és weboldalaknak

StartÜzlet beszélgető, 2014. 09. 08.

Az Istagram profil létrehozása után azonnal megkezdheti termékei, szolgáltatásai népszerűsítését.

Kontor Zoltán

Alapvető dolgok, amiket ajánlott figyelembe venni egy hírlevél megírásakor

E-mail marketing, 2014. 09. 05.

Az itt leírt dolgok nem azzal foglalkoznak, hogy hogyan fogalmazzon meg egy e-mail marketing üzenetet, vagy milyen eszközökkel érhet el nagyobb megnyitási/kattintási arányt.

Ez egy teljesen marketing független megközelítése annak, hogy az üzenetet milyen formában kellene átadni.

Kontor Zoltán

Kérdése van?

Ügyfélszolgálatunk válaszol.

06 30 535 2181

Üzenetküldés

Próbálja ki ingyen

Szolgáltatásunkat kötelezettségek nélkül kipróbálhatja:

Kipróbálom

A kipróbálom gombra kattintással elfogadja a Kipróbálás feltételeit.

Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben