Új! MPL API csomagfeladás (Magyar Posta) közvetlenül a rendelés adatlapról

StartÜzlet fejlesztések, 2021. 06. 14.

A csomagadatok továbbítása a futárszolgálatoknak és a címkék nyomtatása időigényes folyamat. A manuális adatrögzítés lassú és több hibalehetőséget rejt magában. Az exportálás és importálás eddig is tudott egyszerűsíteni a folyamaton, de most már egy újabb lehetőség is használható. A Magyar Posta által biztosított lehetőségeknek köszönhetően most már közvetlenül a rendelések adatlapjáról, néhány kattintással elküldhetőek a csomagadatok és a letölthető a nyomtatható címke is.

Ebből a bejegyzésből megismerheti, hogy a StartÜzlet új MPL kiegészítője hogyan működik, és hogyan kezdheti el Ön is használni, hogy ha az MPL-el, azaz a Magyar Postával küldi a csomagokat.

Az új kiegészítő használatához szükségesek:

  • "MPL" vagy "Postapont átvételi hely" típusú szállítási mód a StartÜzletben (Beállítások > Szállítási módok menüpontban rögzíthető)
  • Szerződéskötés a Magyar Postával
  • MPL API hozzáférési adatok

A kiegészítő aktiválható a Kiegészítők listájából. Az aktiválás után az MPL vagy Postapont szállítási módot használó rendelések adatlapján elérhetővé válik az "MPL (Magyar Posta) csomagfeladás" szekció. Innen intézhető a csomagadatok beküldése és a címke generálása.

A csomagok beküldése után a nap végén (vagy akár korábban is tetszőleges időpontban) a feladójegyzék zárása, összesítő szállítólevél igénylése a Kiegészítők > MPL csomagfeladás lezárása menüpontból lehetséges.

Útmutató az MPL API hozzáférés igényléséhez (a regisztrációhoz szükséges információkat is tartalmazza):
MPL_API_utmutato_berelheto_webaruhazaknak.pdf »

Az új kiegészítő minden előfizető számára elérhető.

Kérdés esetén keresse Ügyfélszolgálatunkat, örömmel segítünk!

E-mail: info@startuzlet.hu

Kontor Ádám

A bejegyzés eddigi hozzászólásai:

2021.09.14. 10:09
Kedves László!

Felvettük Önnel a kapcsolatot e-mailben.
2021.09.14. 08:49
Sajnos nekem nem működik. Ki tud ebben segíteni?

Hiba

A csomagfeladás ismeretlen hiba miatt nem lehetséges, kérjük, próbálja meg később újra.

Hozzászólás

Kérdése van?

Ügyfélszolgálatunk válaszol.

06 30 535 2181

Üzenetküldés

Próbálja ki ingyen

Szolgáltatásunkat kötelezettségek nélkül kipróbálhatja:

Ingyenes kipróbálás

Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben