Gyakran ismételt kérdések

StartÜzlet felhasználó által leggyakrabban felmerülő kérdésekre történő válaszok olvashatóak az alábbiakban.

Kérdése van? Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.

Saját domain név alatt is elérhetővé lehet tenni a StartÜzlettel készített webáruházat?

Igen. Már bejegyzett domain név esetén a domain név átregisztrációját, vagy átirányítást követően kérhető a webáruház domain névhez történő beállítása Ügyfélszolgálatunktól.

Ha még nem rendelkezik saját domain névvel, a domain név regisztrációhoz javasolt partner: Dotroll Kft. https://dotroll.com

Szeretnék előfizetni a StartÜzlet webáruház készítő rendszer csomagjára, mit kell tennem?

A regisztrált webáruház adminisztrációs felület Előfizetés menüpontjában kiválasztható, hogy mely előfizetéses csomagot szeretné igénybe venni. További részletek az előfizetés menetéről: https://startuzlet.hu/blog/elofizetes_megrendeles_menete_a_startuzlet_webaruhaz_keszito_rendszereben.html

Mi a különbség az egyes StartÜzlet webáruház csomagok között?

StatÜzlet webáruház csomagok között alapvető különbség a feltölthető termékek számában van. Már a StartÜzlet Alap csomag is tartalmazza az összes funkciót, melyet az ingyenes teszt időszak alatt akár ki is próbálhat.

Webáruház rendszerünk ingyenes kipróbáláshoz kattintson ide.

StartÜzlet webáruház késztés csomagok megtekintéséhez kattintson ide.

Lehet nagyobb feltölthető termékszámot tartalmazó csomagra váltani?

Igen, lehet. Amennyiben nem elegendő a csomagban foglalt termékszám, bármikor lehet nagyobb csomagra váltani, kérjük jelezze ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.

Amennyiben több mint 20 000 db feltölthető termékszámra van szüksége, kérje egyedi ajánlatunkat az info@startuzlet.hu e-mail címen.

SSL tanúsítvány beállítható?

Igen, az SSL tanúsítványt plusz díj nélkül biztosítjuk Előfizetőink részére.

Mekkora rendelkezésre állást biztosítanak?

StartÜzlet webáruház készítő rendszer 2009 óta stabilan üzemel, 99,9% feletti rendelkezésre állással, és több száz webáruház készült már a rendszerrel.

Új funkciókkal bővül a rendszer?

Igen! Rendszerünk automatikusan frissül új funkciókkal, szolgáltatásokkal. A frissítésekért nem kell fizetni, tartalmazza az előfizetési díj.

Kapok segítséget a beállítások elvégzéséhez?

Igen, telefonon és e-mailben egyaránt segítünk. További segítséget nyújtunk rendszerünk használatához írásos és videós segítségekkel.

Ügyfélszolgálati elérhetőségeink: https://startuzlet.hu/ugyfelszolgalat.html

Útmutató:https://utmutato.startuzlet.hu

Újdonságok, új funkció ismertetők:https://startuzlet.hu/blog

Videós segítségek:https://youtube.com/webaruhazkeszites

Egyedi webáruház igények megvalósíthatóak?

Igen. Egyedi igények felmerülése esetén, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén.

Tömegesen, importálással feltölthetőek a termékek?

Igen, biztosított a tömeges termék feltöltés az Export / Import funkcióval.

Igény esetén külső rendszerekkel, akár automatikus termék és készlet szinkronizáció kialakítását is tudjuk biztosítani.

Automatikus termék szinkron kialakítási igény esetén, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az info@startuzlet.hu e-mail címen vagy a +36 30 535 2181-es telefonszámon.

Számlázó program van a rendszerben?

Az 123Számla.hu online számlázóval köthető össze a rendszerünk, melynek keretén belül közvetlenül az adminisztrációs felületen a rendelés adatlapról kiállítható a számla. A számlázó program használható a webáruháztól független tételek számlázására is. További összekötési lehetőség biztosított a NATURASOFT Készlet és Számla Professional programmal és a Tharanis Webshop ERP rendszerével. Eltérő számlázó összekötési igényét kérjük jelezze az info@startuzlet.hu e-mail címen.

Súly és értékhatár alapján meghatározható a webáruházból megrendelt termékek házhoz szállításának díja?

Igen! A StartÜzlet webáruház rendszerében külön súly, vagy értékhatár megadásával, de akár a súly és értékhatár függvényében is meghatározhatóak a szállítási költségek. Teljesen testre szabható, így a vásárlónak (megfelelően megadott szállítási módok esetén) nem kell külön a szállítási mód választásával bajlódnia, a webáruház a kosár tartalmának megfelelő szállítási módot jeleníti meg.

Milyen szállítási módokat lehet beállítani?

Korlátlan számú szállítási mód beállítható. A főbb átvételi pont választók a rendszer integrált részeként elérhetőek térképes átvételi pont választóval, mint például Pick Pack Pont, Posta Pont, GLS csomagpont vagy FOXPOST.

Rendelés exportok cimke nyomtatáshoz elérhető az alábbiakhoz:

  • GLS
  • Sprinter
  • Fámafutár
  • MPL API
  • DPD
  • FOXPOST

Igény esetén, a fentiektől eltérő exportot is ki tudjuk alakítani, kérjük jelezze a kialakítási igényt az info@startuzlet.hu e-mail címen.

Bankkártyás fizetési megoldást igénybe lehet venni a StartÜzlettel készített webáruházhoz?

Igen, a StartÜzlet rendszere több lehetőséget is biztosít a webáruház tulajdonosok számára bankkártyás fizetési lehetőség integrálására.

StartÜzlet webáruház készítő rendszer által támogatott fizetési megoldások:

  • K&H
  • B-Payment (Borgun)
  • Barion
  • Simple (OTP Mobil)
  • OTP
  • CIB
  • PayPal
  • UniCredit

Amennyiben a felsorolásban nem található az igénybe venni kívánt fizetési megoldás, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

A webáruház látogatóinak száma mérhető?

Igen, a StartÜzlet rendszerét könnyedén összekapcsolhatja Google Analytics rendszerével, így a látogatók számán túl akár kereskedelmi kimutatásokat kaphat webáruházáról.
Részletes ismertető a beállítás menetéről: https://startuzlet.hu/blog/statisztika_google_analytics_beallitas_es_alapok.html

Egyedi megjelenéssel is igénybe vehető a StartÜzlettel készített webáruház?

Igen, webáruházának megjelenésék kialakítását egyedi igények alapján is vállaljuk. Kérjük keresse Ügyfélszolgálatunkat.

A StartÜzlettel készített webáruház integrált megjelenései testreszabhatóak?

Igen, az adminisztrációs felületen keresztül több testreszabási lehetőség is rendelkezésre áll. Logó feltöltés, több fej és lábléc variáció, szín változatok. Megjelenés beállítással kapcsolatos információk: http://utmutato.startuzlet.hu/utmutato/megjelenes_valasztas.html

Megfelelő ismeretek esetén további Haladó beállítások is rendelkezésre állnak a megjelenés testreszabásához a megjelenés adatlapon.

Kérdésem van, mit kell tennem?

Ügyfélszolgálatunk bármilyen felmerülő kérdés esetén rendelkezésére áll elérhetőségeink valamelyikén.

Kontor Ádám

Kérdése van?

Ügyfélszolgálatunk válaszol.

06 30 535 2181

Üzenetküldés

Próbálja ki ingyen

Szolgáltatásunkat kötelezettségek nélkül kipróbálhatja:

Ingyenes kipróbálás

Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben