ÚJ! Csillagos értékelés és átláthatóbb kérdés/válasz rendszer

StartÜzlet fejlesztések, 2017. 09. 29.

Eddig csak összevontan, egy űrlappal tudtak a vásárlók véleményt nyilvánítani vagy kérdést feltenni a termékadatlapokon. Mostantól a két funkció külön űrlappal is használható a "Termék kérdések/vélemények V2" beállítás bekapcsolásával a Működés fülön.

Az értékelések és a kérdések jóváhagyás után jelennek meg a webáruházban.

A vásárlóktól visszajelzést kaphat az egyes értékelések hasznosságáról:

A függő, jóváhagyandó értékelésekre és kérdésekre az admin felület új fejléc ikonjai figyelmeztetnek:

Az ikonokra kattintva megjelenik az értékelés vagy kérdés böngésző, amellyel jóváhagyhatóak az értékelések vagy megválaszolhatóak a kérdések.

Az értékeléseket "Igazolt vásárlás" jelzővel látjuk el, ha az értékelés írója rendelkezik olyan teljesített állapotú rendeléssel, ami tartalmazza az adott terméket (e-mail cím alapján történik a beazonosítás).

A kérdésekre adott válaszok most már közvetlenül a kérdések alatt olvashatóak.

A vásárlók kérdéseire adott válaszait a rendszer automatikusan elküldi e-mailen is (a válasz e-mail automatikusan tartalmaz megszólítást és aláírást, így ezeket már nem kell Önnek beírnia).

A funkció mától elérhető a reszponzív webáruház megjelenést használóknak. Bekapcsolás: Beállítások > Alapvető működés > Működés fül > Termék kérdések/vélemények V2

Kontor Ádám

A bejegyzés eddigi hozzászólásai:

2017.10.06. 00:43
Gyors volt, köszönjük!
StartÜzlet Ügyfélszolgálat
2017.09.29. 15:19
Köszönjük a jelzést, ez valóban kimaradt, a régi kérdések és vélemények is megjelennek most már További kérdések/vélemények szekcióban ha a V2 bekapcsolva van, akkor is.
2017.09.29. 15:04
Szuper lenne, ha a v2-re kapcsoláskor nem tűnnének el az addigi értékes vélemények.
2017.09.29. 14:24
Kedves Ádám!

Nagyon szuperül hangzik mindez, gyorsan ki is próbáltam, viszont annyi észrevételem van ezzel az új fejlesztéssel kapcsolatban, hogyha bekapcsolom, a régi/eddigi hozzászólások teljes egészében eltűnnek. Van megoldás arra, hogy megmaradjanak továbbra is segítve a vevőknek vagy átugrottam valamit?
Megtisztelő válaszát előre is köszönöm szépen!
Maradok tisztelettel:
Győrfi Beáta
Humanity Áruház Kft.

Hozzászólás

Kérdése van?

Ügyfélszolgálatunk válaszol.

06 30 535 2181

Üzenetküldés

Próbálja ki ingyen

Szolgáltatásunkat kötelezettségek nélkül kipróbálhatja:

Kipróbálom

A kipróbálom gombra kattintással elfogadja a Kipróbálás feltételeit.

Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben