ÚJ! Csillagos értékelés és átláthatóbb kérdés/válasz rendszer

StartÜzlet fejlesztések, 2017. 09. 29.

Eddig csak összevontan, egy űrlappal tudtak a vásárlók véleményt nyilvánítani vagy kérdést feltenni a termékadatlapokon. Mostantól a két funkció külön űrlappal is használható a "Termék kérdések/vélemények V2" beállítás bekapcsolásával a Működés fülön.

Az értékelések és a kérdések jóváhagyás után jelennek meg a webáruházban.

A vásárlóktól visszajelzést kaphat az egyes értékelések hasznosságáról:

A függő, jóváhagyandó értékelésekre és kérdésekre az admin felület új fejléc ikonjai figyelmeztetnek:

Az ikonokra kattintva megjelenik az értékelés vagy kérdés böngésző, amellyel jóváhagyhatóak az értékelések vagy megválaszolhatóak a kérdések.

Az értékeléseket "Igazolt vásárlás" jelzővel látjuk el, ha az értékelés írója rendelkezik olyan teljesített állapotú rendeléssel, ami tartalmazza az adott terméket (e-mail cím alapján történik a beazonosítás).

A kérdésekre adott válaszok most már közvetlenül a kérdések alatt olvashatóak.

A vásárlók kérdéseire adott válaszait a rendszer automatikusan elküldi e-mailen is (a válasz e-mail automatikusan tartalmaz megszólítást és aláírást, így ezeket már nem kell Önnek beírnia).

A funkció mától elérhető a reszponzív webáruház megjelenést használóknak. Bekapcsolás: Beállítások > Alapvető működés > Működés fül > Termék kérdések/vélemények V2

Kontor Ádám

Hozzászólás

Kérdése van?

Ügyfélszolgálatunk válaszol.

06 30 535 2181

Üzenetküldés

Próbálja ki ingyen

Szolgáltatásunkat kötelezettségek nélkül kipróbálhatja:

Ingyenes kipróbálás

Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben