Megrendelések számlázása 2016
A mai napotól elérhető a webáruház adminisztrációs felületén keresztüli számlázás az 123Számla online számlázó programmal.
Azon Előfizetők részére akik megrendelték az 123Számla szolgáltatást, a mai naptól elérhető az 123Számla online számlázó programmal összekapcsolt számlázási lehetőség. A webáruház adminisztrációs felületén keresztül a rendelés adatlapról elkészíthető a rendeléshez tartozó számla.
A legkisebb felmerülő kérdés esetén is kérjük keressen minket és segítünk.
Számla kiállítói adatok beállítása
Az első számla kiállítását megelőzően rögzítse, illetve ellenőrizze az 123Számla fiókban az alábbiakat.
Az alábbi beállításokat akkor is ellenőriznie kell, ha a webáruház adminisztrációs felületén keresztül állítja ki az első számlát!
123Számla fiók > Beállítások > Általános menüpont
- Számlán megjelenítendő logó. A logót 360x104 pixeles jpeg formátumban kell feltölteni.
- Bank név
- Számlaszám
- További számla kiállítói adatok (Ezen adatokat nyilvántartásunk szerint rögzítettük, ennek ellenére kérjük ellenőrizze)
- A számlák kiállítója kisadózó
- A számlák kiállítója pénzforgalmi elszámolásos
- Ne legyen aláírás a számlán
- "A számla aláírás és bélyegző nélkül is érvényes" szöveg megjelenítése
- Kiállító/vevő felirat a számlán
- Egyéni vállalkozás esetén nyilvántartási szám
Az 5-6 és 10. pontban lévő megfelelő beállításokra e.v esetén kiemelten ügyeljen!
123Számla fiók elérése
Az 123Számla fiók az Ön kapcsolattartási e-mail címével lett létrehozva. Azzal a kapcsolattartási e-mail címmel, amely nyilvántartásunkban szerepel. Az új fiók létrehozását követően rendszerünk e-mailben elküldte a fiók hozzáférési adatait. A levél feladója 123Számla.
Az 123Számla fiókba bejelentkezhet az 123szamla.hu weboldal fejlécében található Belépés gombra kattintva, vagy közvetlenül az alábbi url címen:
https://rendszer.123szamla.hu
Az e-mail cím és jelszó megadásával tud bejelentkezni. Ha elfelejtette jelszavát, kattintson az elfejetett jelszó gombra és adja meg e-mail címét, majd kövesse a megjelenő lépéseket.
Ha nem tudja mely e-mail címmel jött létre a fiók, kérjük jelezze Ügyfélszolgálatunk részére és segítünk.
Számlázó program bejelentési kötelezettség
Amennyiben Ön használta a korábbi számlázási lehetőséget, az utolsó számla kiállítását követően 30 napon belül be kell jelentenie a számlázó program használatának befejezését.
A bejelentéshez szükséges adatok megismeréséhez kattintson ide.
Az 123Számla online számlázó program használatának megkezdését az első számla kiállítását követő 30 napon belül kell elvégeznie.
A bejelentéshez szükséges adatok megismeréséhez kattintson ide.
Kérdések és válaszok
Van bármilyen teendőm az első számla kiállítását megelőzően?
Igen, van. A számla kiállítói adatok beállítása és ellenőrzése az 123Számla fiókba belépve. Részletek a fentiekben kerültek ismertetése.
A webáruház adminisztrációs felületéről tudok számlát kiállítani?
Igen, tud. A rendelés adatlapról a már megszokott módon.
Történt változás az adminisztrációs felületről történő számlázásban?
Igen, történt. A számla létrehozását megelőzően ellenőriznie kell a vásárló cím adatait a megjelenő ablakban. Az egyes cím adatoknak a hozzá tartozó mezőkben kell megjelenniük (utca, házszám).
2015.12.31-ig kiállított számlákról tudok másolatot lekérni?
Igen, a webáruház adminisztrációs felületén, az adott rendelés adatlapján.
2015.12.31-ig kiállított számlákat lehet sztornózni?
A webáruház adminisztrációs felületén keresztül ezen számlák sztornózására nincs lehetőség.
2016.01.01 után kiállított számlákról tudok másolatot lekérni?
Igen, a webáruház adminisztrációs felületén az adott rendelés adatlapján, vagy az 123Számla fiókba belépve az adott számla adatlapján.
2016.01.01 után kiállított számlákat lehet sztornózni?
Igen, a webáruház adminisztrációs felületén az adott rendelés adatlapján, vagy az 123Számla fiókba belépve az adott számla adatlapján.
A webáruháztól független számlázásra is van lehetőség?
Igen, van. Az 123Számla fiókba belépve.
Van bejelentési kötelezettségem az új online számlázó program használata miatt?
Igen, van. A szükséges adatok a fentiekben kerültek ismertetésre.
Elérhető a kötelező Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás?
Igen! Az 123Számla fiókba belépve.
Van dokumentáció az online számlázó programhoz?
Igen, van! A dokumentáció elérhető a az 123szamla.hu weboldal dokumentáció menüpontjában, vagy az 123Számla kezelő felület belépési oldalán.
Számlázó program megrendelése
Amennyiben szeretné használni az adminisztrációs felületen keresztül történő számlázást, kérjük jelezze ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.
A legkisebb felmerülő kérdés esetén is kérjük keressen minket és segítünk.
Telefonos Ügyfélszolgálat 06 30 535 2181
A bejegyzés eddigi hozzászólásai:
Az összekapcsolás megtörtént, most már elérhető a számlázás az adminisztrációs felületen keresztül az Önök áruházában is. Kérdések felmerülése esetén, állunk rendelkezésére.
Köszönjük az új számlázó programot.
Ha a rendelésen a számlázásra kattintunk, akkor kiírja, hogy az összekapcsoláshoz kérjük a segítségüket. Akkor most szeretnénk ezt kérni. Az alapbeállításokat elvégeztük a számlázóban.
Köszönettel
Zala Judit