Az alábbi bejelentési kötelezettségnek az online számlázó program használójának kell eleget tennie!
A 23/2014. (VI. 30.) NGM rendelet értelmében 2014. október 1-jét megelőzően beszerzett és 2014. október 1-jén még használatban lévő számlázó programokat, igénybe vett online számlázó rendszereket az adóalanynak 2014. november 15-ig kell bejelenteni az adóhatóság részére, erre a célra rendszeresített nyomtatványon.
A nyomtatvány megnevezése: SZAMLAZO
A SZAMLAZO nyomtatvány elektronikus úton az ügyfélkapun keresztül illetőleg papír alapon nyújtható be.
Nyomtatvány letöltés és kitöltési útmutató:http://nav.gov.hu/nav/letoltesek/nyomtatvanykitolto_programok/nyomtatvanykitolto_programok_nav/adatbejelentok_adatmodositok/SZAMLAZO.html
2014. október 1 után beszerzett és használatba vett online számlázó program esetén a program használója 30 napon belül köteles az adóhatóság részére bejelentési kötelezettségének eleget tenni
A forgalomból történő kivonást szintén 30 napon belül köteles bejelenteni az online számlázó program használója.
StartÜzlet online számlázó program esetén az alábbi adatokat kell bejelentenie:
Online számlázó rendszer neve és elérhetősége: StartÜzlet online számlázó modul.
Online számlázó rendszer elérhetősége: domainneve/admin (a domainneve részbe helyettesítse be az Ön webáruházának a domain nevét)
Online számlázási szolgáltatást nyújtó neve: KontorNET Bt.
Online számlázási szolgáltatást nyújtó adószáma: 22389426-2-08 Közösségi adószám: HU22389426
Online számlázási szolgáltatás igénybevételének kezdő időpontja: a StartÜzlet online számlázó modullal kiállított első számlának a kiállítási dátuma
Kérdés esetén hívja Ügyfélszolgálatunkat a 06 30 535 2181-es telefonszámon.
StartÜzlet online számlázó modul használati útmutató letöltése:http://utmutato.startuzlet.hu/utmutato/startuzlet_online_szamlazo_modul_dokumentacio.html
Jelen tájékoztató letöltéséhez pdf-ben kattintson ide.