Webáruházak forgalma 2012-ben

StartÜzlet beszélgető, 2012. 12. 21.

Békés, boldog karácsonyt és sikerekben gazdag új évet kívánunk mindenkinek!
A StartÜzlet, bár 2012-ben is sokat fejlődött, 2013-ban sokkal több újítással segíti majd az előfizetőket abban, tényleg gazdag legyen az új év.
Az új fejlesztésekről a blogból folyamatosan tájékozódhat, ebben a bejegyzésben pedig megismerhet néhány érdekes adatot 2012-ről.

Rendelkezésre állás

A StartÜzlet sikeresen teljesítette az év legnagyobb forgalmát hozó időszak kihívását, a 2012 utolsó negyedévét 100%-os rendelkezésre állással zárjuk (bár még nincs vége az évnek, a webáruházakat tekintve fontos időszak lezárult december 20-án 12:00-kor).
Erről a tőlünk független, Pingdom statisztika mutat hiteles képet:

Rendelések a StartÜzlet webáruházakban

Az alábbi grafikonon jól látható, hogy a karácsonyi, év végi időszakban mennyivel több rendelés érkezik be a webáruházakba, illetve az idei növekedés is.

Kontor Ádám

A bejegyzés eddigi hozzászólásai:

StartÜzlet Ügyfélszolgálat
2012.12.21. 15:04
Zsolt: Sajnos egyelőre nem tudunk magyarázatot adni a júliusi kiugrásra, de elemezni fogjuk még az adatokat. Év elején közlünk néhány további statisztikai adatot, például a bankkártyás fizetések arányát, ha addigra lesz látható oka a júliusi kiugrásnak akkor azt is közöljük/elemezzük.
2012.12.21. 14:51
Nem biztos, hogy abszolút nem használható a 39%-s adat, persze nyilván volt webáruház darabszám növekedés is a háttérben. A hivatalos országos adat lesz még érdekes, szerintem 20-30% közötti átlagos növekedési ütem lehet a reális, ha hozzá tesszük a gazdasági válságot és piaci helyzetet évek óta fejlődik az online értékesítés....Egyébként június elején még okosabb az ember ha látja az iparágában tevékenykedő cégek beszámolóit, érdemes ezt összevetni a saját adatunkkal. Mi történt nyáron ott nagyon nagy különbségek vannak?
Várnagy Egon
2012.12.21. 13:57
Kedves Ádám! Nem is a konkrét számokat hiányolom, és az előző levélben sem erről írtam. Viszont értem, hogy Önnek magyarázatot kell adnia. Ezért marketing....
StartÜzlet Ügyfélszolgálat
2012.12.21. 13:50
Kedves Egon!

Az ügyfeleink forgalmi adatait konkrét számokkal nem adhatjuk ki.
Várnagy Egon
2012.12.21. 13:48
Gratulálok az elért eredményekhez! A hiányzó adatok miatt sajnos a grafikon csak tartalom nélküli marketing eszköz, valós értékelésre alkalmatlan. Rendelés darabszám, vagy rendelések totál végösszege, egy webáruházra vetítve vagy az összes webáruház összes rendelése, ha az utóbbi akkor hány webáruház volt tavaly és hány idén...

Hozzászólás

Kérdése van?

Ügyfélszolgálatunk válaszol.

06 30 535 2181

Üzenetküldés

Próbálja ki ingyen

Szolgáltatásunkat kötelezettségek nélkül kipróbálhatja:

Ingyenes kipróbálás

Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben