ÚJ! Rendelés export futár cimke nyomtatáshoz

StartÜzlet fejlesztések, 2017. 01. 30.

A funkció használatával egyszerűen rögzítheti a megrendelések adatait a futárszoláglat programjába.

Az export tartalmazza a csomagfeladáshoz szükséges főbb adatokat, így nem kell egyesével rögzítenie az adatokat.

A funkció megfelelő működéséhez a különválasztott szállítási és fizetési mód beállítások használata javasolt. Amennyiben még nem váltott a különválasztott szállítási és fizetési módra, tekintse meg kapcsolódó bejegyzésünket, vagy kérje segítségünket.

A szállítási és fizetési módok beállítása megtekintéséhez kattintson ide.

Jelenleg az alábbi export típusok állnak rendelkezésre:

  • GLS (Házhozszállítás és csomagpont)
  • Sprinter (Házhozszállítás)
  • Sprinter (Pick Pack Pont)
  • FámaFutár

Az export elkészítéséhez kattintson az Egyéb > Export/Import > Rendelés export (futár cimkenyomtatáshoz) menüpontra, majd válassza ki az Export típusát.

Az export típusától függően kapcsolódó szolgáltatások beállítása is biztosított.

A kapcsolódó szolgáltatás kiválasztása után adja meg, hogy mely rendelés állapottal rendelkező rendelések adatait szeretné az exporttal kinyerni.

Az időszak mezőben rögzítse, hogy az elmúlt hány nap rendelései legyenek exportálva. Abban az esetben, ha Ön még az összevont szállítási és fizetési mód beállításokat használja, az Egyéb beállítások sorban jelölje be az "Akkor is kerüljön be az exportba a rendelés, ha nem az adott szállítóhoz rendelt szállítási mód lett választva a rendeléshez" opciót.

Ha minden beállítást megadott, az export elkészítéséhez kattintson az Űrlap elküldése gombra.

Fontos!

Az exportált fájlt Önnek kell beimportálnia a futárszolgálat rendszerébe, a fenti folyamat nem automatikus adatátadást biztosít! Az adatokat minden esetben ellenőrizze, a rosszul átadott adatokért és hibásan feladott csomagokért a felelősség Önt terheli! Tehát mielőtt megrendeli a futárszolgálattól a csomagot, ellenőrizze a futárszolgálat rendszerében, hogy minden adat megfelelő.

Kontor Zoltán

A bejegyzés eddigi hozzászólásai:

Kontor Zoltán
StartÜzlet Ügyfélszolgálat
2017.03.21. 22:52
Kedves Levente!

Rövidesen az MPL export is elérhető lesz rendszerünkben.
Levente
2017.03.19. 19:04
MPL miatt nem tudunk váltani a ti shopmotorotokra. Kézzel nem vagyunk hajlandóak átvinni az adatokat... :( Remélem ezt ki tudjátok majd küszöbölni és jöhetünk! :)
StartÜzlet Ügyfélszolgálat
2017.02.06. 23:20
Kedves Adrien!

Igen, rövidesen a TRANS-O-FLEX export is elérhető lesz.
2017.02.05. 15:36
Remélem a Trans-O-Flex is bekerül majd! Nagy segítésg lenne!
2017.02.03. 08:53
Tisztelt Zoltán!

Köszönjük, jól működik és nagyon hasznos!
StartÜzlet Ügyfélszolgálat
2017.02.02. 23:48
Kedves Gyula!

Igen, a részletek egyeztetése érdekében e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot.
2017.02.01. 18:37
Kedves Zoltán, a 24H futárszolgálat is bekerülhet a rendszerbe?

Hozzászólás

Kérdése van?

Ügyfélszolgálatunk válaszol.

06 30 535 2181

Üzenetküldés

Próbálja ki ingyen

Szolgáltatásunkat kötelezettségek nélkül kipróbálhatja:

Ingyenes kipróbálás

Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben