ÚJ! Mobilra optimalizált webáruház

StartÜzlet fejlesztések, 2013. 11. 04.

Mától minden StartÜzlet előfizető számára elérhető a mobilra optimalizált publikus felület. Ebben a bejegyzésben bemutatjuk működését és beállítási lehetőségeit.

Mit jelent a mobilra optimalizált webáruház?

A mobilra optimalizált webáruház azt jelenti, hogy hordozható eszközökről (okostelefonokról, táblagépekről) megtekintve más felület fogadja a vásárlókat. Ez a felület a hordozható eszközök képernyőméretére és érintéssel való kezelésre van tervezve, ellentétben az asztali (asztali számítógép, vagy laptopok) felületekkel, amelyek nagyobb képernyőre és egérrel történő használtra készülnek.

Az optimalizált webáruház felület segíti a vásárlót abban, hogy állandó nagyítgatások és félrekoppintások nélkül böngészhessék a termékkínálatot. Nagyításokra nincs szükség, ugyanis az oldalfelépítés automatikusan idomul a képernyő szélességéhez, felesleges elemek mellőzésével csak a lényeget mutatja. A koppintások célba éréséről pedig az érintőkijelzőre optimalizált méretű koppintható felületek (gombok, hivatkozások) gondoskodnak.

Hogyan lehet aktiválni a mobil felületet?

A rendszer automatikusan felismeri, ha egy vásárló mobil eszközről böngészi, és az optimalizált felületet jeleníti meg neki. Ha egy vásárló valamilyen okból szeretné a teljes, normál változatot böngészni, akkor az oldal alján a Normál nézet gombra kattintva használhatja az asztali változatot.

Ha teljesen szeretné kikapcsolni a mobil nézet lehetőségét, akkor azt a Beállítások > Megjelenés és felépítés > Mobilnézet beállítások menüpontra kattintva teheti meg. Jelölje be az űrlap elején lévő "Mobilnézet letiltása" jelölőnégyzetet, majd kattintson az űrlap elküldése gombra.

Hogyan navigálhat a vásárló a mobilra optimalizált felületen?

 

A bal felső sarokban lévő navigációs ikonra koppintással megjelenik az oldalsáv, ami tartalmazza a keresőfunkciót, kilistázza az összes kategóriát, valamint megmutatja a kosár jelenlegi tartalmát. Ez az oldalsáv balról jobbra húzással is megjelenik.

Álló nézetben folyamatosan megjelenik az alsó kosár sáv, mely tájékoztat a kosárban lévő termékek számáról, valamint rákoppintva rögtön a kosár tartalmát mutató oldalra jut a vásárló. Az alsó kosársáv fekvő nézetben helytakarékosság miatt automatikusan eltűnik.

Kereső funkció a jobb felső ikon segítségével is elérhető, a következő képen a kereső találati listát láthatja fekvő nézetben.

A kereső találati lista és egy termékadatlapálló nézetben:

 

A terméklista rendezés és lapozás, valamint a kosár tartalma is könnyen kezelhető így érintőkijelzőn:

 

A mobilnézet testreszabása

A mobilnézet kezdetben 24 különböző stílusban érhető el, valamint feltöltheti saját logóját is, amit 320x76 pixel felbontásban vár a rendszer, lehetőleg háttér nélküli PNG képfájlként.

Ha segítségre van szüksége a logó feltöltéskor, Ügyfélszolgálatunk örömmel segít Önnek.

A színséma választás és logó feltöltés az admin felület Beállítások > Megjelenés és felépítés > Mobilnézet beállítások menüpontjából lehetséges:

Kontor Ádám

A bejegyzés eddigi hozzászólásai:

StartÜzlet Ügyfélszolgálat
2013.11.11. 14:29
Kedves Zoltán!

Köszönjük az elismerő szavakat, örülünk hogy elégedett rendszerünkkel.
2013.11.10. 08:45
Ez a mobilra optimalizált megjelenés CSÚCSSZUPER !!!
Áldom az eszem, hogy pár éve önöket választottam a webáruházunkhoz.
Köszönjük a munkájukat és a folyamatos fejlesztéseket !
Szombati Zoltán
2013.11.06. 08:33
Szuper, köszönjük!!
2013.11.05. 18:51
Remek, tökéletesen működik!
StartÜzlet Ügyfélszolgálat
2013.11.05. 17:02
Az Android 2.3.x verziókat érintő oldalsáv görgetési hibát javítottuk.
StartÜzlet Ügyfélszolgálat
2013.11.05. 14:49
Kedves Gábor!

Köszönjük jelzését, sajnos 2.3.x androidon tapasztalható ez a hiba (nem görgethető lefele az oldalsáv), javítása folyamatban...
2013.11.05. 14:36
Köszönjük, már nagyon vártuk ezt a fejlesztést! Egy problémát észleltünk: a termék kategóriáknál csak az első 10 látszik és nem lehet lefelé menni a továbbiakhoz. (Android 2.3.3)
2013.11.04. 19:52
Köszönöm a hiba megoldódott, működik!
StartÜzlet Ügyfélszolgálat
2013.11.04. 18:53
Kedves József!

Kérjük, íjra meg nekünk telefonja operációs rendszerének nevét és verzióját, valamint a használt böngésző programot, hogy ellenőrizhessük, mi lehet a baj.

Ha bárki hibát tapasztal, kérjük, írja meg ezeket az adatokat, hogy mielőbb javíthassuk az esetleges hibákat.
2013.11.04. 18:44
Így a karácsonyi hajrá elött nagy segítség, köszönjük!
De sajnos rendeléskor a szállítási módnál nem lehet választani. A legördülő menü nem működik

Hozzászólás

Kérdése van?

Ügyfélszolgálatunk válaszol.

06 30 535 2181

Üzenetküldés

Próbálja ki ingyen

Szolgáltatásunkat kötelezettségek nélkül kipróbálhatja:

Ingyenes kipróbálás

Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben