Új kiegészítő! Facebook Konverzió API

StartÜzlet fejlesztések, 2022. 08. 16.

A Konverziók API feladata, hogy közvetlen kapcsolatot alakítson ki a marketingadataid és a rendszerek között, amelyek segítenek a hirdetések célzásának optimalizálásában, az egy műveletre jutó egységköltség csökkentésében, valamint az eredmények mérésében a Meta-technológiák platformjain.

A kiegészítő aktiválásához kattintson a bal oldali menüsorban a Kiegészítők > Kiegészítők listája menüpontra, majd a kiegészítő listában a Facebook Konverzió API elem Aktiválás gombjára.

A kiegészítő használatával Purchase esemény érhető el.

Csak meg kell adni Pixel ID-t és generálni kell az eseménykezelőben Access tokent. Ha azok megvannak adva, akkor a Purchase esemény átmegy, tehát rendeléskor elküldi a rendszer a Conversion API-t használva.

A naplóban ellenőrizhető, hogy minden rendben megy-e.

A napló az aktivált kiegészítő doboz Műveletek > Napló menüpontban érhető el.

A Konverziók API a következőkben lehet a segítségére

  • A megbízhatóbb kapcsolatnak köszönhetően csökkentheti az egy műveletre jutó egységköltséget.
  • Olyan műveletekre optimalizálhatja a hirdetéseket, amelyek az ügyfélút későbbi szakaszában következnek be.
  • Hatékonyabb mérés.

További részletek: https://hu-hu.facebook.com/business/help/2041148702652965?id=818859032317965

Kontor Zoltán

A bejegyzés eddigi hozzászólásai:

StartÜzlet Ügyfélszolgálat
2022.08.17. 11:15
Kedves Katalin!

Ez a kiegészítő Facebook hirdetések optimalizálásban segít azzal, hogy a vásárlási eseményeket a böngészőben futó Facebook Pixeltől függetlenül a szerver oldalon továbbítja a Facebooknak.

Ha nem hirdet a Facebookon, akkor nem szükséges ezt beállítania. Ha Facebook hirdetéseit esetleg más kezeli, akkor neki/nekik kell továbbítani ezt az információt, hogy elérhető ez a lehetőség.

A Facebook hirdetések kezelése összetett témakör, az alábbi webcímeken talál bővebb információkat:

Meta-képpont beállítása és elhelyezése:
https://www.facebook.com/business/help/952192354843755?id=1205376682832142

Általános segítség oldal a Facebook (Meta) hirdetésekkel kapcsolatban:
https://www.facebook.com/business/help/169249477193317

Útmutató kezdőknek:
https://www.facebook.com/business/help/2190167061300242?id=860800950779950
Gál-Bognár Katalin
2022.08.16. 17:49
Köszönjük a fejlesztést!
De esetleg a kevésbé hozzáértőknek ezt a részt lehetne részletezni?
Lehet velem van a baj, de nem tudom hogy lehet Pixel ID-t gerenálni, sem azt mi az az eseménykezelő.
"Csak meg kell adni Pixel ID-t és generálni kell az eseménykezelőben Access tokent. Ha azok megvannak adva, akkor a Purchase esemény átmegy, tehát rendeléskor elküldi a rendszer a Conversion API-t használva."
Köszönöm szépen!

Hozzászólás

Kérdése van?

Ügyfélszolgálatunk válaszol.

06 30 535 2181

Üzenetküldés

Próbálja ki ingyen

Szolgáltatásunkat kötelezettségek nélkül kipróbálhatja:

Ingyenes kipróbálás

Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben