Új kiegészítő! Facebook Konverzió API
A Konverziók API feladata, hogy közvetlen kapcsolatot alakítson ki a marketingadataid és a rendszerek között, amelyek segítenek a hirdetések célzásának optimalizálásában, az egy műveletre jutó egységköltség csökkentésében, valamint az eredmények mérésében a Meta-technológiák platformjain.
A kiegészítő aktiválásához kattintson a bal oldali menüsorban a Kiegészítők > Kiegészítők listája menüpontra, majd a kiegészítő listában a Facebook Konverzió API elem Aktiválás gombjára.
A kiegészítő használatával Purchase esemény érhető el.
Csak meg kell adni Pixel ID-t és generálni kell az eseménykezelőben Access tokent. Ha azok megvannak adva, akkor a Purchase esemény átmegy, tehát rendeléskor elküldi a rendszer a Conversion API-t használva.
A naplóban ellenőrizhető, hogy minden rendben megy-e.
A napló az aktivált kiegészítő doboz Műveletek > Napló menüpontban érhető el.
A Konverziók API a következőkben lehet a segítségére
- A megbízhatóbb kapcsolatnak köszönhetően csökkentheti az egy műveletre jutó egységköltséget.
- Olyan műveletekre optimalizálhatja a hirdetéseket, amelyek az ügyfélút későbbi szakaszában következnek be.
- Hatékonyabb mérés.
További részletek: https://hu-hu.facebook.com/business/help/2041148702652965?id=818859032317965
A bejegyzés eddigi hozzászólásai:
Ez a kiegészítő Facebook hirdetések optimalizálásban segít azzal, hogy a vásárlási eseményeket a böngészőben futó Facebook Pixeltől függetlenül a szerver oldalon továbbítja a Facebooknak.
Ha nem hirdet a Facebookon, akkor nem szükséges ezt beállítania. Ha Facebook hirdetéseit esetleg más kezeli, akkor neki/nekik kell továbbítani ezt az információt, hogy elérhető ez a lehetőség.
A Facebook hirdetések kezelése összetett témakör, az alábbi webcímeken talál bővebb információkat:
Meta-képpont beállítása és elhelyezése:
https://www.facebook.com/business/help/952192354843755?id=1205376682832142
Általános segítség oldal a Facebook (Meta) hirdetésekkel kapcsolatban:
https://www.facebook.com/business/help/169249477193317
Útmutató kezdőknek:
https://www.facebook.com/business/help/2190167061300242?id=860800950779950
De esetleg a kevésbé hozzáértőknek ezt a részt lehetne részletezni?
Lehet velem van a baj, de nem tudom hogy lehet Pixel ID-t gerenálni, sem azt mi az az eseménykezelő.
"Csak meg kell adni Pixel ID-t és generálni kell az eseménykezelőben Access tokent. Ha azok megvannak adva, akkor a Purchase esemény átmegy, tehát rendeléskor elküldi a rendszer a Conversion API-t használva."
Köszönöm szépen!