Rendelések elektronikus számlázása
E-számla létrehozással és számlázással kapcsolatos beállításokat ismerheti meg ebben a bejegyzésben.
Számla létrehozásával kapcsolatos tudnivalók
Az elektronikus számla aktiválást megrendelő Ügyfeleink részére, elérhetővé vált az e-számlák létrehozása.
A számla létrehozása a már megszokott módot a megrendelés adatlapról végezhető el. A megjelenő dialógusablak kibővült a vevő Adószámának megadási lehetőségével (korábban a vevő adószámának megadása csak a rendelés módosításával volt biztosított).
A közterület jelleg, házszám, épület, lépcsőház, emelet, ajtó mezők összevonásra kerültek így számlázásnál a megrendeléskor megadott adatok a "Cím" mezőben lesznek láthatóak.
Az alapértelmezettként beállított számla megjelenítés forma a számla véglegesítés előtt módosítható, így akár számlánként eltérő számlákat állíthati ki (papír alapú, vagy e-számla).
A megrendelés adatlapon a már megszokott funkciók mellett, látható az e-mailben küldött számla naplója, illetve biztosított lett a számla újraküldése.
Abban az esetben, ha az e-számlát a "Elektronikus számla e-mail küldés nélkül" formában hozta létre, akkor a rendelés adatlapon a Küldés e-mailben sorban az alábbi üzenet lesz látható: "Nem lett még elküldve - Küldés a vásárló e-mail címére most".
A "Küldés a vásárló e-mail címére most" gombra kattinva elküldheti a számlát a vevőnek.
Számlázással kapcsolatos új beállítási lehetőségek
A Beállítások > Alapvető működés menüpont egy új füllel bővült, mely Számlázás néven érhető el.
A számla megjelenítési formája lehet:
- Papír alapú számla
- Elektronikus számla (e-számla) automatikus e-mail küldéssel
- Elektronikus számla (e-számla) e-mail küldés nélkül
Egyéb beállítások között elérhető beállítások:
- Fiz. határidő és telj. dátuma alapból legyen az aktuális nap
- A vásárló e-mail címe ne jelenjen meg a számlán
A számlázással kapcsolatos funkciók azon webáruházakban használhatóak, amelyek érvényes 123számla.hu online számlázó program előfizetéssel rendelkeznek.
Fontos!
E-számla aktiválása előtt, feltétlenül ellenőrizze az 123Számla fiókban a Beállítások > E-mail sablonok menüpontban az Új számla kiállításhoz rögzített üzenetet.
Kérdés esetén, kérjük keresse Ügyfélszolgálatunkat a +36 30 535 2181-es telefonszámon.