Módosítások a StartÜzletes webáruházak rendelési folyamatában
Szállítási és számlázási adatokkal kapcsolatos módosítások, melyekről bővebben az alábbi posztban olvashat.
Szállítási és számlázási adatok megadása
A szállítási és számlázási adatok megadása felcserélésre került, így előbb a számlázási adatokat kell megadni, majd csak abban az esetben kell szállítási adatokat is rögzíteni, ha az eltér a számlázási adatoktól. A módosítással logikusabb lett a vásárlási folyamatban az adatbekérés.
Adószám megadása a publikus felületen
A webáruház publikus felületén a megrendelési folyamatban a számlázási adatok felület adószám mezővel bővült, melynek köszönhetően a vevő is rögzíteni tudja az adószámát a megrendelési folyamatban.
(számlázási/szállítási adatok megadása a publikus felületen)
Az adószámot korábban csak a webáruház adminisztrátora tudta rögzíteni, a megrendelés szerkesztésével. Ez a lehetőség továbbra is biztosított, így ha a vevő elfelejti megadni az adószámát a megrendelési folyamatban, az pótolható még a számla létrehozása előtt.
(adószám megadási lehetőség a megrendelés számlázásakor)
Az adószám megadása kiemelten fontos céges vásárlás esetén, tekintettel arra, hogy 2020. július 1-től minden adóalany részére kiállított számla esetén teljesítenie kell a NAV Online számla rendszerébe az adatszolgáltatást.
A 2020. június 1-től életbelépő számlázási szabályok változásáról, egy külön bejegyzésben fogunk tájékoztatást nyújtani.
További módosítások és hibajavítások
Módosításokat hajtottunk végre a számlázási adatok megjelenítésén a visszaigazoló felületen és a visszaigazoló e-mailben, így már nem fordulhat elő az, hogy bizonyos esetekben szállítási adatokként kerültek feltüntetésre az ügyfél számlázási adatai valamely csomagpontra történő szállítás esetén.
Kérdés esetén keresse Ügyfélszolgálatunkat, örömmel segítünk!
E-mail: info@startuzlet.hu Telefon: +36 30 535 2181