Kérdés és vélemény a termékekkel kapcsolatban
A StartÜzlet webáruház készítő rendszerével készült webáruházak publikus felületén az érdeklődőknek, illetve vásárlóknak lehetőségük van kérdést, és véleményt írni az adott termékről. A felvetődő kérdésekre az áruház tulajdonosa, vagy akár egy másik látogató könnyen, az adott termékhez tartozó adatlapon válaszolhat, hozzászólhat a felvetődő kérdésekre.
A webáruház tulajdonos a Beállítások > Általános > E-mail mezőben megadott e-mail címre értesítést kap új érdeklődés esetén.
Amennyiben az adott hozzászólás moderálást (törlést) igényel, az adminisztrációs felület adott termékhez tartozó adatlap 13. opciójában (utolsó, Kérdések/vélemények megnevezésű) az adminisztrátor által törölhető a hozzászólás. Ebben az opcióban látható az egyes hozzászólásokhoz tartozó felhasználó e-mail címe is, így szükség esetén felvehető vele a kapcsolat. A választ célszerű lehet az e-mail címre is elküldeni.
Gyakran felmerülő kérdések a funkcióval kapcsolatosan:
- Miért jó ez nekem, biztosan tele fogják írni „szebbnél szebb” mondatokkal, csak lejáratásra jó!
Közvetlenül, azonnal felteheti a kérdését a látogató, nem kell sem e-mail címet, sem pedig kapcsolatfelvételi lehetőséget keresnie.
Bizalom építő jellegű lehet, hogy a leendő vásárló más felhasználók véleményét is megismerheti, továbbá látható módon kommunikál az érdeklődők felé. Előfordulhatnak nem az adott termékhez tartozó írások, ezek elenyésző számúak és kezelhetőek.
- Hogyan lehet válaszolni a felmerülő kérdésekre?
A webáruház publikus felületén, az adott termék adatlapján, hozzászólás formájában.
- Hogyan lehet törölni egy hozzászólást?
Az adminisztrációs felületen az adott termékhez tartozó termék adatlap 13. opciójában az adott hozzászólás Törlés gombjával.
- Ki lehet kapcsolni ezt a funkciót?
Az adminisztrációs felület Beállítások > Általános > Láthatósági és regisztrációs beállítások (2. opció) > Termék kérdések/vélemények opciójában kikapcsolhatja.