Instagram webáruházaknak?
Az Instagram fényképek és rövid videók megosztására használható közösségi média felület. A képeket mobiltelefon segítségével lehet feltölteni, melyeket a feltöltés előtt effektekkel lehet ellátni.
A feltöltött képekhez és tartalmakhoz úgynevezett # hastegeket lehet rendelni, ezzel kategorizálva a feltöltött tartalmat.
A képeinket beállítás függvényében publikusan vagy kizárólag ismerőseink részére tudjuk megosztani. A Facebook posztokhoz és YouTube videókhoz hasonlóan ezek a tartalmak is beágyazhatóak a webáruház bármely oldalára.
Néhány érdekes adat az Instagramról
- Az Instagram 2010-ben indult útjára és 2 hónap múlva már 1 millió regisztrált felhasználóval büszkélkedhetett.
- Kezdetben iOS (Apple iPhone) majd Android és Windows phone platformon lett elérhető.
- 2012-ben akkor rekordnak számító 1 milliárd dollárért vásárolta meg a Facebook az Instagramot.
- Havonta 200 millió aktív felhasználója van a hálózatnak, melyek naponta 60 millió fényképet töltenek fel.
- A TOP 50 világmárka jelen van az Instagramon és átlagosan 1 milliós követőtáborral rendelkeznek.
- Kiemelt márkáknak hirdetési lehetőség is biztosított a rendszerben.
Mire használható üzletileg az Instagram?
- Márkaépítés
- Termék népszerűsítés
- Követőek azonnali elérése (pl: új készlet érkezéskor termékek bemutatása)
- Tartalom eljuttatása nem csak meglévő követőek részére a hastegek használatával
- Direkt üzenetek küldése
- Játékok indítása
- Visszajelzések, interkació kiváltása termékeink felhasználóitól
A képeket jelenleg mobiltelefonnal lehet feltölteni az Instagram alkalmazás használatával.
Természetesen a telefonról nem csak telefonnal készült képek oszthatóak meg. A képek és videók webes felületen keresztül is böngészhetőek.
Ön jelen van webáruházával az Instagramon? Használja magánemberként?
Irja be hozzászólásként profil nevét.
Következő posztunkban bemutatjuk az Instagram fiók regisztrálásának menetét.
A bejegyzés eddigi hozzászólásai:
divacenterhu