Google Shopping hirdetés StartÜzletes webáruházak számára
Hazánkban is elérhető a Google Shopping hirdetési lehetőség, mely használatával a potenciális vásárlói számára több információt tud megjeleníteni.
Ebben a posztban megismerheti ennek a hirdetési lehetőségnek a főbb előnyeit, illetve a használatához szükséges feed elérését.
A Google Shopping hirdetések nem egyszerű szöveges hirdetések, megjeleníthető akár az üzlet neve, címe, termék fényképe és az ára is. A részletesebb információknak köszönhetően az érdeklődők még a hirdetésre kattintás előtt megismerhetik a főbb tulajdonságokat, így komolyabb, potenciális vásárlókra tehet szert.
Például, ha Péter kanapét keres Google keresőben, akkor már a találati listában képpel és árral megjelennek a Google Shopping hirdetést futtató kereskedők ajánlatai. Így mire Péter a hirdetésre kattint, már ismeretében lesz a termék főbb tulajdonságainak, több információval fog rendelkezni mint egy átlagos felhasználó, aki szöveges hirdetésen keresztül jut el a webáruházba.
Kulcsszavak helyett a Shopping hirdetések a Merchant Center adatcsatornájában megadott termékattribútumokat használják, így releváns keresések esetén jelenítik meg az ajánlatokat. Szélesebb körű jelenlétet érhet el, hiszen a Shopping hirdetések szöveges hirdetésekkel egyszerre is megjelenhetnek, így növelhető a vásárlók elérése. A hatékony jelentéskészítési és versenyképességi adatoknak köszönhetően részletes információkhoz juthat a piaci versenyhelyzetről, megismerheti hogyan teljesítenek termékei.
Google Shopping hirdetések megjelenítési helyei:
- a Google Shopping szolgáltatásban (bizonyos országokban)
- a Google Keresés szolgáltatásban a keresési találatok (elkülönülve a szöveges hirdetésektől) és a Google Képek mellett
- a Google keresési partnerek oldalain (ha a kampány beállításai engedélyezik a keresési partnereket).
- A Google Display Hálózaton
A Shopping-hirdetések a Google Ads rendszerben, a Shopping-kampányokkal kezelhetőek, a hirdetések megjelenítéséhez megfelelő formátumban kell feltölteni az adatokat.
A Google Shopping feed eléréshez jelentkezzen be a StartÜzletes webáruháza adminisztrációs felületére, majd kattintson az Kiegészítők > Kiegészítők listája menüpontra és aktiválja a Google Shopping kiegészítőt. Az aktiválást követően kattintson a Feed webcím és további információk gombra. Fontos, hogy az itt megjelenő url címet adja meg Merchant Center-be módosítás nélkül!
Merchant Center regisztráció a merchants.google.com oldalon érhető el.
A funkció mindegyik StartÜzlet webáruház csomag részeként elérhető.
Kérdés esetén, kérjük keresse Ügyfélszolgálatunkat.
A bejegyzés eddigi hozzászólásai:
A funkció részletes ismertetése legújabb bejegyzésünkben érhető el.
https://startuzlet.hu/blog/uj_ertekesitsen_ajandekutalvanyt_vasarloinak.html
Az Ajándékutalvány az aktiválás után, hol jelenik meg a publikus felületen?