Google Shopping hirdetés StartÜzletes webáruházak számára

Saját webáruház nyitás, 2019. 12. 06.

Hazánkban is elérhető a Google Shopping hirdetési lehetőség, mely használatával a potenciális vásárlói számára több információt tud megjeleníteni.

Ebben a posztban megismerheti ennek a hirdetési lehetőségnek a főbb előnyeit, illetve a használatához szükséges feed elérését.

A Google Shopping hirdetések nem egyszerű szöveges hirdetések, megjeleníthető akár az üzlet neve, címe, termék fényképe és az ára is. A részletesebb információknak köszönhetően az érdeklődők még a hirdetésre kattintás előtt megismerhetik a főbb tulajdonságokat, így komolyabb, potenciális vásárlókra tehet szert.

Például, ha Péter kanapét keres Google keresőben, akkor már a találati listában képpel és árral megjelennek a Google Shopping hirdetést futtató kereskedők ajánlatai. Így mire Péter a hirdetésre kattint, már ismeretében lesz a termék főbb tulajdonságainak, több információval fog rendelkezni mint egy átlagos felhasználó, aki szöveges hirdetésen keresztül jut el a webáruházba.

Kulcsszavak helyett a Shopping hirdetések a Merchant Center adatcsatornájában megadott termékattribútumokat használják, így releváns keresések esetén jelenítik meg az ajánlatokat. Szélesebb körű jelenlétet érhet el, hiszen a Shopping hirdetések szöveges hirdetésekkel egyszerre is megjelenhetnek, így növelhető a vásárlók elérése. A hatékony jelentéskészítési és versenyképességi adatoknak köszönhetően részletes információkhoz juthat a piaci versenyhelyzetről, megismerheti hogyan teljesítenek termékei.

Google Shopping hirdetések megjelenítési helyei:

  • a Google Shopping szolgáltatásban (bizonyos országokban)
  • a Google Keresés szolgáltatásban a keresési találatok (elkülönülve a szöveges hirdetésektől) és a Google Képek mellett
  • a Google keresési partnerek oldalain (ha a kampány beállításai engedélyezik a keresési partnereket).
  • A Google Display Hálózaton

A Shopping-hirdetések a Google Ads rendszerben, a Shopping-kampányokkal kezelhetőek, a hirdetések megjelenítéséhez megfelelő formátumban kell feltölteni az adatokat.

A Google Shopping feed eléréshez jelentkezzen be a StartÜzletes webáruháza adminisztrációs felületére, majd kattintson az Kiegészítők > Kiegészítők listája menüpontra és aktiválja a Google Shopping kiegészítőt. Az aktiválást követően kattintson a Feed webcím és további információk gombra. Fontos, hogy az itt megjelenő url címet adja meg Merchant Center-be módosítás nélkül!

Merchant Center regisztráció a merchants.google.com oldalon érhető el.

A funkció mindegyik StartÜzlet webáruház csomag részeként elérhető.

Kérdés esetén, kérjük keresse Ügyfélszolgálatunkat.

Kontor Zoltán

A bejegyzés eddigi hozzászólásai:

StartÜzlet Ügyfélszolgálat
2019.12.10. 17:31
Kedves József!

A funkció részletes ismertetése legújabb bejegyzésünkben érhető el.

https://startuzlet.hu/blog/uj_ertekesitsen_ajandekutalvanyt_vasarloinak.html
2019.12.07. 07:12
Köszönjük az újabb kiegészítőket.
Az Ajándékutalvány az aktiválás után, hol jelenik meg a publikus felületen?

Hozzászólás

Kérdése van?

Ügyfélszolgálatunk válaszol.

06 30 535 2181

Üzenetküldés

Próbálja ki ingyen

Szolgáltatásunkat kötelezettségek nélkül kipróbálhatja:

Ingyenes kipróbálás

Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben