Fontos beépített számlázó funkció változás
Kérjük figyelmesen olvassa el jelen tájékoztató levelünket, mert rendkívül fontos információkat tartalmaz, melyek Önt is érinthetik.
2016. január 1-től csak olyan számlázó program használható, amely biztosítja a 23/2014. (VI. 30.) NGM rendeletben előírt "adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás" elnevezésű funkciót.
A StartÜzlet rendszerben található beépített számlázó funkció 2016. január 1-től megszűnik, mivel nem megvalósítható a kiegészítése ezzel az adatszolgáltatással.
2016. január 1-től különálló számlázó programmal (jelenleg támogatott: 123Számla) lehetséges a webáruházba beérkezett megrendelések automatikus számlázása.
Az 123Számla számlázó program főbb funkciói:
- adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás (NAV export)
- az eddig megszokott, kényelmes StartÜzlet rendelés adatlapról történő számlázás
- különálló számlázóként is használható
- korlátlan számú munkatárs
- díjbekérő számla készítés
- több számlatömb
- pénzügyi kimutatások
- e-számla készítés
Amennyiben Ön rendelkezik 123Számla számlázó program előfizetéssel, a meglévő fiók használható nincs szükség újabb fiókra, akár több StartÜzletes webáruházzal is használhatja.
Ha szeretné használni az adminisztrációs felületen keresztül történő számlázást, kérjük jelezze ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.
Fontos!
2016. január 1-től nem tud a jelenlegi beépített funkcióval új számlát kiállítani, ezért a számlázó program használatának befejezését le kell jelentenie az utolsó számla kiállítását követően 30 napon belül a NAV felé.
A beépített számlázó funkció 2015.12.31 12:00 óráig használható.
Amennyiben kérdése van, kérjük keressen minket ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.