Feleslegesnek tartják a kisvállalatok a webshopokat

StartÜzlet beszélgető, 2011. 12. 14.

Az Ipsos ASI által készített, országos kutatás szerint a magyar netezők 90 százaléka már vásárolt online, ennek ellenére a vállalkozások közül csupán 13 százaléka rendelkezik online jelenléttel.

A teljes cikk megtekinthető a http://www.hwsw.hu/hirek/47867/online-kereskedelem-fizetes-bankkartya-magyarorszag-webshop.html címen, melyben kiderülnek a kutatás szerinti fő webáruházak elleni érvek.

Kontor Zoltán

A bejegyzés eddigi hozzászólásai:

Kovács Andrea
2012.02.20. 13:16
Még annyi kiegészítés, hogy a kérdésem igazából a következő lenne.
Néhány héten belül fogunk webáruházat nyitni sok különböző termékkel, amiknek a gyártói, forgalmazói az ország különböző pontjain vannak. Raktárkészletet nem szeretnénk tartani.
Szeretném megkérdezni, hogy más webáruházak, akik nem tartanak raktárkészletet és szintén több termékkel foglalkoznak, hogy oldják meg a szállítást? A futárcégek nem nagyon vállalják be, hogy akár 4 helyről, vidékről összeszedve vigyék ki a terméket a vásárlóhoz, ahogy a dropshippingben is lenne, tehát velünk, webáruház tulajdonosokkal nem találkozna a termék – illetve megtennék, de nagyon drágán.

Köszönettel:
Kovács Andrea
Kovács Andrea
2012.02.20. 12:09
Kedves Zoltán és Csaba!

Szeretném megkérdezni, hogy ismernek-e olyan webáruház tulajdonost, aki nem tart raktárkészletet és lehetne neki privátban feltenni 1, maximum 2 kérdést. :)

Nagyon köszönöm a választ előre is:
Kovács Andrea
StartÜzlet Ügyfélszolgálat
2011.12.18. 19:55
Szerintem a bizalom hiány nem csak a webáruházakkal szemben van érvényben egy bankkártyás fizetésnél. Banki oldalról is. "Félnek" az emberek, hogy kikerülnek a bankkártya adatok stb.. amire azért ritkán van is példa.
Megfelelő körültekintéssel azonban nem (illetve kisebb) lehet a probléma, itt gondolok egy kimondottan online fizetésekre fenntartott bankkártya vásárlási limittel.
2011.12.17. 09:27
Bizalom hiány?! Ez egy érdekes kérdés, ugyan akkor az előre utalásos rendeléseink aránya jelentősen növekedett! Nagyon sok múlik a webáruházak információs oldalaikon... Pl nekünk nincs feltüntetve bankszámlaszám utalást csak számla ellenében fogadunk be amit egy külön e-mailban küldünk meg az ügyfeleknek és ez a levél tartalmazza a bankszámlaszámot is. Így elkerülhető a téves utalás, és mielőtt kiküldjük a számlát készletellenőrzés is megtörténik. A bankkártyás és az előreutalások arány jelenleg nálunk 20-80 % az utalásos javára.
StartÜzlet Ügyfélszolgálat
2011.12.16. 21:40
Akár úgy is mondhatnánk, hogy még nem tudják, hogy szükségük lesz rá (csak úgy mint egy weboldalra, domain névre, vagy céges e-mail címre) ?!

A bankkártyás fizetés választása úgy gondolom, hogy a bizalom hiánya miatt csekély, illetve ezért terjed nehezen.
2011.12.15. 11:59
Érdekes kettősé figyelhető meg, míg a vállalkozások nem igazán tartják fontosnak a világhálón való megjelenést és ezzel együtt a szolgáltatásaik, termékeik publikálást, beszerzéseiknél előszeretettel használják a webáruházakat. ( tapasztalat, vásárlóink 60-70 % cég) Bankkártyás fizetés, nagyon nehezen terjed!

Hozzászólás

Kérdése van?

Ügyfélszolgálatunk válaszol.

06 30 535 2181

Üzenetküldés

Próbálja ki ingyen

Szolgáltatásunkat kötelezettségek nélkül kipróbálhatja:

Ingyenes kipróbálás

Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben