Elérhetőek az új webáruház megjelenések

StartÜzlet fejlesztések, 2013. 11. 21.

Mostantól mindenki számára használhatóak az új webáruház megjelenések. A bejegyzésből megismerheti a legfontosabb tudnivalókat az átálláshoz.

Hol lehet megjelenést váltani?

Az adminisztrációs felület Beállítások > Megjelenés és felépítés > Megjelenés választás menüpontjára kattintva.

A megjelenő oldal elején találja az új, letisztult megjelenéseket.

Éles váltás előtt kipróbálhatóak a megjelenések?

Igen, a megjelenés képe alatt az Előnézet linkre kattintva új ablakban megjelenik az új megjelenés előnézete.

Az előnézetből való kilépéshez használja a bal felső sarokban megjelenő piros gombot.

Hol változtathatom meg a megjelenés beállításait?

A megjelenés képe alatt a Testreszabás linkre kattintva. FONTOS: a testreszabott beállítások már előnézetben is megjelennek, így éles váltás előtt mindent be tud állítani igényei szerint.

Képes bemutató az új megjelenésekről:

https://startuzlet.hu/blog/uj_megjelenesek_bemutato.html

Kontor Ádám

A bejegyzés eddigi hozzászólásai:

StartÜzlet Ügyfélszolgálat
2014.06.16. 12:09
Kedves Tünde!

Az eddigi formájában túl sok félreértést okozott, hogy mire való ezért eltávolításra került.
2014.06.16. 11:03
Tisztelt Startüzlet!

A kosár oldalról eltűnt a "Vásárlás folytatása" gomb. Nálam van valami elállítva vagy direkt nem lehet már elérni ezt a lehetőséget?

Előre is köszönöm a választ!
Üdv,
Tünde
Nagyon köszönöm, nagyon szép lett!
2013.11.24. 15:04
Köszönjük! Szuper új megjelenítés aktiválva!
StartÜzlet Ügyfélszolgálat
2013.11.22. 19:57
Mostantól bekapcsolható a jobboldali hasáb, a megjelenés testreszabásánál az adatlap alján található "Jobboldali hasáb megjelenítése" jelölőnégyzet bepipálásával.
StartÜzlet Ügyfélszolgálat
2013.11.21. 19:48
Kedves Béla!

Lesz, de a lábléchasábok használatával a folyamatosan megjelenítendő fontos információk szintén elhelyezhetőek, és így kevésbé vesz el a hasznos térből a harmadik hasáb.

Ezzel a felépítéssel nagyobb termékképekkel lehet működtetni a webáruházat (terméklista nézetben), ami már egymagában is jelentős konverziónövekedést hozhat.

Javasoljuk mindenkinek, hogy konverzióoptimalizálásban gondolkozzon, ne egyéni megérzésekre hagyatkozzon, az esetek 90 százalékában csak figyelem elterelő és hasznos tér csökkentő a harmadik hasáb.

Minden elem felesleges, ami nem vesz részt az értékesítésben vagy a meggyőzésben/bizalomépítésben. Ha az összes ilyen elemet törli, lehet, hogy nem lesz szükség harmadik hasábra...
2013.11.21. 18:31
Tisztelt Startüzlet!

Örülünk az új megjelenési formáknak.
Lesz három hasábos is?

Béla
2013.11.21. 16:20
Már nagyon vártuk! Köszönjük!
2013.11.21. 14:46
Köszönjük!!!!!!

Hozzászólás

Kérdése van?

Ügyfélszolgálatunk válaszol.

06 30 535 2181

Üzenetküldés

Próbálja ki ingyen

Szolgáltatásunkat kötelezettségek nélkül kipróbálhatja:

Ingyenes kipróbálás

Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben