Dinamikus keresési hirdetés funkció Adwords-ben

StartÜzlet beszélgető, 2012. 11. 14.

Google tavaly októberben mutatta be a dinamikus keresési funkciót. Mostanra minden felhasználó számára elérhetővé vált egy éves tesztelést követően.

A tesztelők 10%-kal megnövekedett forgalmat valamint szintén 10%-kal megnövekedett átkattintási arányt (CTR) értek el.

A dinamikus keresési hirdetések esetén automatikusan a hirdető webhelyének tartalma alapján jeleníti meg a hirdetéseket, nem kell külön kulcsszavakat választani.

További részletek megismerése:http://adwords-hu.blogspot.hu/2012/11/dinamikus-keresesi-hirdetesek.html

Rövidesen beszámolunk a személyes tapasztalatokról is.

Kontor Zoltán

Hozzászólás

Kérdése van?

Ügyfélszolgálatunk válaszol.

06 30 535 2181

Üzenetküldés

Próbálja ki ingyen

Szolgáltatásunkat kötelezettségek nélkül kipróbálhatja:

Ingyenes kipróbálás

Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben