Bemutatjuk a StartÜzlet webáruház megjelenések új, reszponzív generációját
Az elöző, letisztult webáruház megjelenéshez képest jelentős továbbfejlesztésekkel érkezik a StartÜzlet webáruház készítő rendszer következő generációs, reszponzív megjelenése.
A legfontosabb újítások:
1. Teljesen átszínezhető
A webáruház elemek színei tetszőlegesen módosíthatóak. Nem csak fix színsémák közül választhat, a webáruházak teljesen egyedi módon átszínezhetőek.
A színezést ráadásul egy vizuális szerkesztő segíti. A színező megnyitása után csak húzza rá a használni kívánt színt a színezendő elemre és az eredményt azonnal láthatja.
2. Feltölthető háttérképek
A fejlécnek és az egész oldalnak is feltölthet háttérképet.
3. Fejléc megamenü
A fejlécben lenyíló "megamenüben" jelenítheti meg a termékkategóriákat, akár három szint mélységben. Ez nagyban segítheti a vásárlók webáruházon belüli eligazodását.
4. Új kereső
Szintén nagy segítség a termékek megtalálásában az új kereső: gépelés közben azonnal találatokat jelenít meg a keresőmező alatt, valamint a találatok rangsorolása is sokat fejlődött.
5. Extra navigáció
A fejlécben elhelyezhető új extra navigáció összefoglalja egy sávban a legfontosabb webáruház funkciókat: termékek, kereső és a kosár tartalma egy helyen. Ráadásul a képernyőn akkor is látható, ha a vásárló a fejlécen túlgörget.
6. Megújult termékadatlap
A termékadatlapokon a további képek kiemeltebb helyet kaptak, illetve a kosárba helyezés is hangsúlyosabb.
7. Megújult rendelési folyamat
A rendelési folyamat felületi elemeit teljesen újraterveztük a könnyebb használhatóság érdekében.
8. Nyitólapi képváltó feliratokkal
A nyitólapi képváltó most már nem csak képeket tud megjeleníteni. Szövegekkel is testre szabhatóak az elemei, így grafikai szoftverek használata nélkül készíthet feliratokat.
9. Oldalsáv megamenü
A fejléchez hasonlóan az oldalhasábokban elhelyezett kategóriadobozokban oldalra nyíló "megamenüket" használhat.
10. Reszponzív webáruház
A megjelenés reszponzív, nem kell külön mobilra optimalizált megjelenés. Minden elem megjelenik minden eszközön, az elrendezés igazodik a képernyő felbontásához.
11. Sebesség optimalizálás
Az új reszponzív webáruház megjelenésünkkel gyorsabban töltődik be webáruháza, amit a vásárlók és a keresőmotorok is egyaránt pozitívan díjaznak.
Google PageSpeed Insights eredmény, Google Analytics nélkül
Ha szeretné tesztelni, akkor javasoljuk, hogy regisztráljon egy különálló tesztfiókot (Beállítások > Megjelenés és felépítés > Megjelenés választás menüpontra kattintva válthat reszponzív megjelenésre). Éles, működő webáruházban csak tesztelés után ajánljuk a váltást.