Bemutatjuk a StartÜzlet webáruház megjelenések új, reszponzív generációját

StartÜzlet fejlesztések, 2016. 05. 27.

Az elöző, letisztult webáruház megjelenéshez képest jelentős továbbfejlesztésekkel érkezik a StartÜzlet webáruház készítő rendszer következő generációs, reszponzív megjelenése.

A legfontosabb újítások:

1. Teljesen átszínezhető

A webáruház elemek színei tetszőlegesen módosíthatóak. Nem csak fix színsémák közül választhat, a webáruházak teljesen egyedi módon átszínezhetőek.

A színezést ráadásul egy vizuális szerkesztő segíti. A színező megnyitása után csak húzza rá a használni kívánt színt a színezendő elemre és az eredményt azonnal láthatja.

2. Feltölthető háttérképek

A fejlécnek és az egész oldalnak is feltölthet háttérképet.

3. Fejléc megamenü

A fejlécben lenyíló "megamenüben" jelenítheti meg a termékkategóriákat, akár három szint mélységben. Ez nagyban segítheti a vásárlók webáruházon belüli eligazodását.

4. Új kereső

Szintén nagy segítség a termékek megtalálásában az új kereső: gépelés közben azonnal találatokat jelenít meg a keresőmező alatt, valamint a találatok rangsorolása is sokat fejlődött.

5. Extra navigáció

A fejlécben elhelyezhető új extra navigáció összefoglalja egy sávban a legfontosabb webáruház funkciókat: termékek, kereső és a kosár tartalma egy helyen. Ráadásul a képernyőn akkor is látható, ha a vásárló a fejlécen túlgörget.

6. Megújult termékadatlap

A termékadatlapokon a további képek kiemeltebb helyet kaptak, illetve a kosárba helyezés is hangsúlyosabb.

7. Megújult rendelési folyamat

A rendelési folyamat felületi elemeit teljesen újraterveztük a könnyebb használhatóság érdekében.

8. Nyitólapi képváltó feliratokkal

A nyitólapi képváltó most már nem csak képeket tud megjeleníteni. Szövegekkel is testre szabhatóak az elemei, így grafikai szoftverek használata nélkül készíthet feliratokat.

9. Oldalsáv megamenü

A fejléchez hasonlóan az oldalhasábokban elhelyezett kategóriadobozokban oldalra nyíló "megamenüket" használhat.

10. Reszponzív webáruház

A megjelenés reszponzív, nem kell külön mobilra optimalizált megjelenés. Minden elem megjelenik minden eszközön, az elrendezés igazodik a képernyő felbontásához.

11. Sebesség optimalizálás

Az új reszponzív webáruház megjelenésünkkel gyorsabban töltődik be webáruháza, amit a vásárlók és a keresőmotorok is egyaránt pozitívan díjaznak.


Google PageSpeed Insights eredmény, Google Analytics nélkül

Ha szeretné tesztelni, akkor javasoljuk, hogy regisztráljon egy különálló tesztfiókot (Beállítások > Megjelenés és felépítés > Megjelenés választás menüpontra kattintva válthat reszponzív megjelenésre). Éles, működő webáruházban csak tesztelés után ajánljuk a váltást.

Reszponzív webáruház megjelenés fejléc, hasábok és lábléc testreszabás

Reszponzív webáruház megjelenés színező használata

Kontor Ádám

Hozzászólás

Kérdése van?

Ügyfélszolgálatunk válaszol.

06 30 535 2181

Üzenetküldés

Próbálja ki ingyen

Szolgáltatásunkat kötelezettségek nélkül kipróbálhatja:

Ingyenes kipróbálás

Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben